2009-10-23

Disp Healing Cream…


Eftersom jag håller på att kurera mitt lilla hår så har jag köpt Healing Cream från Disp idag. Det är en leave in inpackning med aloe vera. Den funkar också strålande att ha i innan man fönar håret. Det blir massa härlig volym. Den tynger inte ner även om man har fina hårstrån. Visst låter det bra?
Måste tillägga att Disp är ett svenskt märke och att produkterna är organiska. Dom innehåller inga parabener, ett konserveringsmedel som kan vara cancerframkallande. Det känns väldigt bra tycker jag.
Jag kommer att göra ett nytt inlägg om den här produkten om några veckor, måste juh berätta hur det går. Vem vet, den kanske är helkass. Fast det tror jag inte, jag jobbar med den jättemycket på jobbet.



Jag tror den här kommer bli min nya älskling :D

2 kommentarer:

  1. Jag sålde tio idag, så får den nästa gång :D

    SvaraRadera
  2. Ohja, Bert Karlsson nästa hållplats för våran del! Henrik kan ju få vara våran körsångare med sin härliga stämma ;D

    SvaraRadera