2010-07-04

Moln.

Igår var det kanonväder men idag är det molnigt. Det är så himla typiskt. Varför var det fint igår? Jag vill ha molnigt väder när jag jobbar och sol när jag är ledig. Nu får man sitta inne en hel dag och så får man städa och tvätta istället, kul! Det blir säkert jättefint väder imorgon igen.

Det är så tråkigt att alla människor är så bruna nu och själv är jag lika vit som mjölk. Det hade varit trevligt med en balkong, helt klart. Då hade man kunnat ta tillvara mer på solen. Jag har nämligen ingen lust att smörja in mig med brun utan sol. Jag såg en för några dagar sedan som hade gjort det och hennes ben var i samma färg som en morot, inte snyggt.

Idag är det uppladdning inför Eclipse som gäller. Like!

1 kommentar:

  1. hej mjölknina. mohahahahahha, det är moln idag bara för jag jobbar ;) har ju varit förträffligt bra väder när jag har varit i Björbäck :D

    SvaraRadera