2010-07-04

Världens bästa ansiktstvål!

Special cleansing gel är helt klart den bästa ansiktstvålen i hela världen. Det är iofs. inte så konstigt eftersom Dermalogica är det bästa märket som finns. Det är väldigt prisvärda produkter också eftersom de är dryga. Jag hade min flaska (250 ml ) i ett halvår. Jag tror jag betalade runt 400 kr för den, jag kommer inte riktigt ihåg. Nu för tiden köper jag alltid mina produkter på ett ställe på nätet, VisageOnline. En jättebra och snabb sida. Rekommenderas varmt!
Jag ska precis påbörja min nyinköpta stora flaska nu (500 ml). Det ska bli kul att se hur länge den varar.

Lite info om produkten:
Tvålfri men ändå löddrande. Den är doftfri. Den torkar inte ut huden. Innehåller bla. citronmeliss som har en lugnande effekt. Den stör inte hudens egna bakterieflora. Den är MYCKET dryg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar